| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
| 很好 | 分類: 日常生活 | 今天功課不算多
做完了
就睡覺了
很爽9點訓
5點醒!!!!!!!!!!!
話說發左個夢
見到jim YUK FUN
要去外國讀書
成班友去送佢機
haha
係咪之前個排話送鄭朗機上左腦~_~
發夢都有同樣情節@@
跟住就因為昇搶左我個銀包
嚇到我醒左
人楂昇既威力我見識到了.. | |
2010 年 9 月 12 日 星期日  |
| 悶悶 | 分類: 日常生活 | 今日係屋企
hea呀
食飯呀!!!!!! | |
2010 年 9 月 11 日 星期六  |
| phoebe's house shabushabu | 分類: 日常生活 | 今日
好悶
下午5點
有人叫我去phoebe's house
我當然去啦
去到
就係shabushabu
so
食完
閃水
係咁
88
sorry呀phoebe
唔係玩你呀
唔好嬲啦~~~
笑番 哈哈 | |
2010 年 9 月 10 日 星期五  |
| 鄭朗88~ | 分類: 日常生活 | 鄭朗
再見了!
聖誕見!!!!
今日
悶悶地
hea到爆 | |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 179 | »
|