今日去游水
7點半!
粉火等!
冇乜人遲到呀haha
原來張峰最好演技!!!!!!
7月14前後
都唔係好敢游水
求求其其
玩嬉水池
跳下水
都幾好!!!
12點左右就番屋企啦好似!
今日好hea
夜晚
打邊爐
玩killer!
食到收檔!
爽呀!
演技最好係soso同昇!!!!
1點出左黎
行下行下行下
3點半打波
打到6點
好熱好哂
e個時候我想唱首歌
熱辣辣熱辣熱辣辣 好熱好熱!!!!!
勁感觸
好想飲奶呀!!!1
宅