| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 29 日 星期四  |
| 出街 | 分類: 日常生活 | 出去大埔睇衫
跟住去紅場打波
打完番屋企
夜晚開研討會
| |
2010 年 7 月 28 日 星期三  |
2010 年 7 月 27 日 星期二  |
| 休息 | 分類: 日常生活 | 隻腳就斷
今日就係屋企休息
好窮呀 | |
2010 年 7 月 26 日 星期一  |
| 書展 | 分類: 日常生活 | 今日
去書展
同張峰呀東一齊去!!
行左三粒鐘
對腳 真係好強壯!
唉好似話有娜姐睇
不過睇唔到~
一本書都冇買到
真係純粹hea
番到黎上水
打陣波
番屋企
好野! | |
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
| 游水 | 分類: 日常生活 | haha今日又去游水啦
朝早同hang食早餐
食完就去粉嶺
會合東等昇同狗狗
如常咁玩水
真係爽皮!!!
玩完水就番黎啦!!!!
聽日去書展 go!!!!!!!!!! | |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 179 | »
|