朝早晨早流流
7點2起身
實情係7點3約係上吉到等去游水
我以為自己遲啦
我答半去到上吉
點知見唔到人
就去左粉火
見到東
一齊等人
跟住原來昇 ben少 waikin 譚狗 係上吉到食緊野
再過d先黎囉
張峰又未起身唔黎- -
6丁友去太和游
原來洗池囉
游得去到10點
今次游水
又係玩下條梯
真係爽皮今次玩得
(譚狗好似條飛魚囉!!!!!!!)
玩完
10點
沖身
閃水
買支果汁叔叔
一齊番屋企換衫
番屋企真真正正沖個涼
玩下數獨
就出黎上火
等人等人等人
唔等住
去m記食個包再上番黎
都係得譚狗同東
再過d人就齊人啦
又唔知點解要企下
先坐車去phoebe到
去到phoebe到
坐低
打下機
做下作業
睇下電視
再去買野番黎燒
很好很好
燒到8點幾就冇癮了
再出去買野
買d丸 面包咁囉
番黎再食下
跟住就吹水
吹水既時刻真係好爽
最鐘意就係e個moment...
吹完水
入去睇陣turbo哥
就番屋企了!!!!!
之前仲有篇
睇埋佢啦喂!
|