知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


phoebe's house 生日party! 分類: 日常生活

朝早晨早流流

7點2起身

實情係7點3約係上吉到等去游水

我以為自己遲啦

我答半去到上吉

點知見唔到人

就去左粉火

見到東

一齊等人

跟住原來昇 ben少 waikin 譚狗 係上吉到食緊野

再過d先黎囉

張峰又未起身唔黎- -

6丁友去太和游

 

原來洗池囉

游得去到10點

今次游水

又係玩下條梯

真係爽皮今次玩得

(譚狗好似條飛魚囉!!!!!!!)

玩完

10點

沖身

閃水

買支果汁叔叔

一齊番屋企換衫

 

番屋企真真正正沖個涼

玩下數獨

就出黎上火

等人等人等人

唔等住

去m記食個包再上番黎

都係得譚狗同東

再過d人就齊人啦

又唔知點解要企下

先坐車去phoebe到

 

去到phoebe到

坐低

打下機

做下作業

睇下電視

再去買野番黎燒

很好很好

燒到8點幾就冇癮了

再出去買野

買d丸 面包咁囉

番黎再食下

跟住就吹水

吹水既時刻真係好爽

最鐘意就係e個moment...

吹完水

入去睇陣turbo哥

就番屋企了!!!!!

 

 

 

 

 

之前仲有篇

睇埋佢啦喂!



2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


昇生日 分類: 日常生活

昇生日

當然要去玩啦

朝早

都好早起身下 8點幾啦

搞搞個頭

出去

10點半

係粉火等

等齊人(好多遲到搞好耐

就去mk

食韓燒

 

食韓燒

都幾多野食

家姐又話好危險又會比d大人爭哂

去到

完全唔同囉

家姐昆我- -

食啦食啦食啦

飲豆漿啦

真係爽皮

咁就78蚊

錢呀~~~~~~

 

食完

就去火車站到企

企下企下企下企下

waikin拎條沙灘褲fing下fing下

都唔知做乜= =

企係度都唔知等咩

最後決定去唱k

起行了

 

去到neway

原來冇女去

全男班玩囉

我 昇 亨 張峰 東 waikin 譚狗

7丁友

係度唱歌

好正呀唱得

李聖傑d歌

爽皮!!!!!!

唱到6點

閃水

 

坐車番上水

食大家樂

食完

係到行下行下行下行下

叫waikin唔好番大陸

搞左一大籠

waikin留係上水唔番大陸

真的是好

聽日又有得玩!!!!



2010 年 7 月 17 日  星期六   晴天


無聊 分類: 日常生活

今日

好無聊

11點幾起身

打機到3點

去打波

打完波

番屋企

又打機

好毒



2010 年 7 月 16 日  星期五   晴天


小學fd打邊爐 分類: 日常生活

今日

11點起身

訓左12粒鐘

訓到傻左

係屋企打機打機打機打機

4點

出黎陪人還書

居然見到mr lee

好驚囉

講完聲hi就閃左

行下行下

到左紅場

咁就打左陣波

打到6點幾個陣

勁大雨囉

等多陣

細雨就走

 

去到火車站

等我個班好可愛既同學

本身應該係會有12個人

最後

得番7個

我黃子陳度鍾嘉六筒楊明呀君

sosad=.=

唔理了照去金香

食下野

吹下水

講下何k爆頭單野

坐車比竹插

淫賤梁sir

笑死我啦

食完

同鍾嘉去飲番杯許留山野

好耐都冇飲啦

成年幾冇同鍾嘉飲許番山野

真係好爽~

一路飲

一路番屋企

11點7番到

真好!

 



2010 年 7 月 15 日  星期四   晴天


暑期第二次練波 分類: 日常生活

好野呀

又練波啦

朝早去m記食早餐

食完又練波

練到死死下

對腳

可以搵第二個主人

 

練完就去食街市

好抵囉9人12杯可樂

食完就睇下鞋/袋

 

番屋企沖個令涼出番黎

去大埔走一下~

漫無目的咁行

睇下吉之島收皮之前有冇野好執

點知清貨都咁貴

我仲諗住買番隻新生獨角巨龍囉

可惡我搵唔到爆旋陀螺囉

 

行完就去做一件好爽皮既事

就係坐73

點知

搵左好耐

都搵唔到個車站囉

行左成2個鐘

sosad

最後

我9行岩左

有得坐下73

好爽皮呀d風~

 

今日真係好滿足囉

雙腳可以去送醫

 

 

係呀我想問下大家

識唔識有條友一直都好想有雙眼皮嫁gdjob