知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 10 日  星期六   晴天


2f 分類: 日常生活

好啦例牌又係打下2f既人啦

 

1;把聲好搞笑啦  幾害羞啦

2;上堂成日食野 我睇穿你了

3;好好人啦 都幾害羞啦

4;勁搞笑囉 幾玩得啦

5;唔多熟啦  但係你成績真的很強大

6;同學講野可唔可以改下你既語氣  好搞笑囉認真

7;好煩囉其實你  好鬼嘈

8;好純真可愛

9;好好人啦 讀書又叻w0

10;幾友善

11;十分有善

12;同我岩chanel 吹得下水

13;幾好人~

14;幾友善

15;你令我知道成績好既人原來都易相處

16;幾友善

17;冇咩點接觸

18;好好人囉 好易相處

19;可惡既成日亂幻想我

20;幾友善

21;幾玩得 得閒吹下水都很好

22;唔多熟

23;唔多熟

24;好膠囉  幾玩得  有時好嘈

25;幾玩得 成績又好

 

打住女仔先

真係打得十分hea= =

唔好見怪

其實都冇咩野好講=.=



暑假第一日 分類: 日常生活

暑假正式開始

都係冇野做

 

下午出左黎打波

連靚仔都唔夠秋

唉..

好廢囉我

 

今晚睇季軍賽?_?



2010 年 7 月 9 日  星期五   晴天


散學禮! 分類: 日常生活

散學禮

即係完左一個學年

f2咁就完左

真係十分hea

我都唔知發生左咩事囉

冇咩記憶呀點算

 

散學禮完左

就去訂書

then食野飲野

搞掂哂就去拎眼鏡番屋企換衫

出黎游水a_a

勁膠囉

個個都掛住看女......

 

游完水

沖個令涼

就行下大埔

行下

食下野飲下野

就去左kfc

食晚餐

35蚊一個呀

好肉赤囉

 

hanghang生日快樂啦!



2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


家長日 分類: 日常生活

家長日...

9點幾番到去揀舊書

買完就上去見家長

見p lam

都係講解下d成績表

又話我唔懶

之後我媽問

我個仔因為f1講粗口所以有個缺點

咁有冇得洗底

p lam 姐刻o哂咀

佢以為我好乖

點估到我講粗口=.=

我勁無奈=.=

唉跟住講多陣無聊野就走了

 

見完家長就去龍豐影學生相

影到好樣衰

不過算啦

then番屋企打機訓教

訓左4粒鐘

7點醒=.=



6(真正後part 分類: 30

果斷的問了儀

「你為甚麼昨天會下線呢?」

 

-v-「hand左機 我又眼訓-w- 廢事開機啦~ 」

ava「原來係咁 你知唔知我琴晚同你講過d咩呢?」

-v-「我只係記得你同我吹水吹埋d無聊野炸-A-」

ava「哦 我之後仲有同你講過野嫁a_a 不過你唔知就算啦haha」

-v-「話比我聽啦  人家想知wor~~」

ava「收皮啦你~~~~haha~~~~~~我唔會話比你知既」...........................

 

這樣就在和諧的氣氛之下吃完了飯

回校上課了

 

幸好幸好幸好

要是儀知道了我想跟她以後一起吃飯

她拒絕我怎麼辦

她還是不知道比較好....