今日呢
去左phoebe屋企bbq
幾好唔錯
2點鐘名都小食等a_a
有我,ben少,譚dog,昇,亮叔,張峰,hang,黃美
跟住就去買野食
去完街市買完
我,譚dog,hang,黃美去phoebe到先
昇佢地去天平買野
坐車去到之後就睇我們這一家同爆丸
睇完昇佢地就黎左
跟住就出左去打陣波
打完番黎燒
燒個陣又吹下水咁囉
跟住夜d番入屋睇波/電視
睇完再燒過
燒完番屋企
行去搭車之前陪肥棠搵fd
行d路勁恐佈-.-
陪完之後見到架車
飛奔去追車
then回家
昇係車上面同phoebe傾電話
因為呢
實在太恐佈了
驚phoebe會驚
所以同佢傾下電話令佢冇咁驚啦~
最後都冇驚冇險番到家~ |