知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 5 月 30 日  星期日   晴天


做功課 分類: 日常生活

係屋企做下功課咁啦

仲有4日就考試啦!!!!



2010 年 5 月 29 日  星期六   晴天


.... 分類: 日常生活

今日

林亨黃美譚dog

上黎溫書

睇左套生化2

差唔多啦基本上

 

今晚做supp兩課!!!!!!!!



6 分類: 30

第5日  msn對話中:

我 -v-         儀ava

-v-「呀儀,不如以後同我一齊食丫,just u and me」

「今日d扒都幾難切,杯奶茶奶味唔多夠.」(無目的,純粹聊天)

ava 「............」

-v- 「你唔鐘意咩???」

ava 「已下線……」

 

 

第6日

今次仆倒了

怎麼辦呢

吃蕉吧

儀居然下線了

她是因為甚麼原因呢

是想要逃避我

還是有特別的原因呢

我實在太失望了

i feel very very very disapointed!!!!!!!

今天又是上學的日子

我該如何面對呢

我這位毒得無可救藥的毒男

昨天這麼勇敢大膽的話

這後果我已不能承擔了

我要如何面對儀???

現在看到她

我感到害怕

害怕她會遠離我

是我太衝動了嗎.?

說了這麼不懂大禮的話

要來的始終都要來

還是不需多想

 

lunchtime時候

找到俊跟穎和儀

是4個人一起吃飯的時候呢...

如常到街市吃飯

我該問一下儀幹麼下線呢?

我經過內心的掙扎

我跨出這一大步

果斷的問了儀

「你為甚麼昨天會下線呢?」

 

 

 

 

到底儀是因為甚麼而下線呢

 

唔該你地比答案我

冇個可行既答案我唔鬼作了

 

 



2010 年 5 月 28 日  星期五   晴天


分類: 日常生活

好廢囉我

融風得個24分.......

唉.......

 

聽日溫下書了都要

 



2010 年 5 月 27 日  星期四   晴天


er....... 分類: 日常生活

今日reading aloud呀

好大獲呀唔識讀呀

去死啦

跟住仲有上國民堂呀

係咁比個老師提點提點提點

講真唔係難

係我地冇心機聽姐

你唔可以質疑我地既能力wor

 

唉真係好無言....

 

係wor 睇30個d人

揀a揀b都留番個言啦

我點知你地想我點作姐

都虧虧地

冇人理我我唔鬼作嫁啦