今日係歌唱比賽
練左4日既成果要show出黎比全校睇了!!!!!!!!!!!!
大家都做得唔錯
有唱到 有跳到
係有少少甩beat!!!!!
下年加油呀同志們!!!!!!!!
聽日要比心機呀
聽日就係歌唱比賽
我們2f一定要加加加加加加油油油油油油
嬴唔到唔緊要
最緊要比人知道我地2f係掂的~~~
今日miss chow冇番
3堂佢既堂都冇上到
yeahyeah yo~
冇乜功課
得數
爽皮!!
話說練歌既時候
我真係好想死
對住條陽痿佬
係咁眼甘甘咁望住我我好驚嫁ma
精神虐待我囉佢我直情想跳樓
點知條虧佬又想楂住我膊頭
推我落樓我心諗
陽痿佬彈開d啦
說時遲 那時快
佢已經楂住左我
即刻一個轉身鬆人
點知陽痿佬仲窮追不捨
我迫不得已就諗住跳過咁多張枱
當我以為自己可以脫離陽痿既魔爪
點知佢扯住我條褲
我即刻想切腹
好彩呀唔記得邊個出手相助
我先可以走得甩~~~~~
好少機會全日都係屋企 唔出街
今日就係了
話說琴晚發左個好正既夢
係夢中 我同一個見過面 但係 唔識既女仔 拖手仔@_@
好奇妙呀真係 我都估唔到會發展成咁既地步
係夢中既一切都美好
假如個個女仔 係我鐘意個位
就最完美了 (意淫姐意淫姐~~~~~~~~~~~~~
今日要做做功課
聽日番學lu!!!!!!!!!
今日打2s friendly competition
唉
都冇人認真打
嬴左都冇意思=[
哂左好多時間
今晚要做功課了
認真!!!!!!!