今日落雨
又熱又濕
我靠~
成日都好難頂
好熱呀!!!!!!!!
今朝5點先醒囉
又未做功課
係咁做係咁做
做到痴線-.-
番到學仲做緊 唉~
上埋d kai子堂
放學又要去數隊
煩煩煩
今日hang hang冇番
所以冇搵girls食lunch sosad~
話說今日就係傳說中既drama同班籃
頭4堂唔洗理啦
lunch前兩堂
要係我地自己班做drama
搞左咁耐終於黎真
唉 我好失敗囉
望住升升隻眼呆左
我心諗 點解隻眼會咁令
之後唔記得左台詞
pk了
成team比我搞衰左...
lunch後就係全級既表演
我地組冇份啦~
係囉係囉
係台下食花生都唔錯
不過食得耐左囉
答3先放
跟住就班籃囉
一開波都唔錯既
冇人防我@@
我就求其玩野啦
點知我射完某球罰球
突然間舟舟mark我
好無奈咁坐係中場囉我~_~
之後又係咁換人黎mark我
無奈無奈
最後輸左成21分
算啦 反正大家都係玩野
唔在乎結果ge yeahyeahyo!
我知道我的力量泉源來自誰 看見你 有股熱流傳遍身體每一角落 為你 我可以死心塌地 替你拿下想要的東西 我希望你不會離開我
今日都好悶呀
2中2英 tec 數學國民
中文改作文 英文教書 tec practical exam 數學quiz 國民對file
激悶......
今日與平日稍有不同既
就係
lunch唔洗再咁毒.......................
好啦我會努力嫁yeahyeahyo
學界輸左
好彩都有得出場
小占占....哈哈哈!!!!!!!!!!!!!
今晚好鬼多功課做 一陣訓醒再做
去左買鞋
買傻仔格仔衫
沒了...