好鬼多功課做
好眼訓
今日又練完波
大獲啦
唔洗做功課啦
去死!!!!!
none
今日pth quiz
好膠但係冇信心
唉~~~~~~~~
今晚要做數呀!!!!!!!
要計total surface area
最煩!!!!!!
之後又要寫class diary 煩死!!!!!!!!!
聽日冇功課要交好野~
要交都晨早做完
爽皮
今晚溫下個pth quiz
加油呀各位!!!!!!!