聽日就開波
有d淆
但係冇諗過要溫書
數學姐
唔溫都ok掛....?
過多兩日就考試啦
真係要比心機.......
雖然我考天才ava
今朝6點先訓
掛住做數
做到死
留學勁冇精神~
今晚要溫國民呀
夢之希望真係好好玩唔係講笑
今日我又10點玩到10點
真係玩到上癮
同志們都玩啦
http://seal.gamecyber.net/
1SER
同志玩既話我比10m你地哈哈
打機
10點到10點
12個鐘=]