今日d堂好悶ar
頭兩堂he溫中文@[]@
之後d堂都係hea
放學個party 取消左
就係因為我同yt lam 同beryl幾句說話-.-
唉 班會真兒戲@@
我錯哂 你岩
但我想知我做錯左d咩.......?
今朝去左聯和墟打男乒
第一場打mst
要我打2 4
對面勁到
我咁耐冇打就要我打埋e d 強人
點嬴呀
搞gag呀
求其hea 打
預左輸
第二三場唔洗我出
周圍睇波
突然之間有熱誠想練番乒乓波-.-
點算呀~
冇聰b左右既對手係激發唔起我嫁
冇人同我打呀 冇得練啦
3點幾睇埋女乒agrade就同聰b 葉軒仲有個女仔食野
4點幾左右番到屋企
3月21轉人仔
好野~
今朝早6點4出到紅場打波
7點幾去左食大家樂
8點紅場打到9點幾
番到屋企打陣機
再訓陣
2點幾去到粉嶺火車站搵東亨峰
一齊去mk拎波衫
今次好快去到
因為有了experience
上次要2粒鐘先到
今次半粒鐘搞掂
拎左呀
好靚仔呀
then去食許留山
食完就番上水了
番到上水紅場打左陣波
睇下男手cgrade
廖廖好勁呀
peter好勁呀
肥棠好勁呀
鄭康好勁呀
26比2 強
跟住同肥棠廖廖peter食晚飯at 大家樂
今日食左好多錢
400蚊出門
120用左買波衫
其餘都係食野
得番140番家-.-
聽日乒乓波比賽呀
9點聯和墟
有意者睇我呀!!!
超悶呀
隻腳又痛 點算呀
高飛超強勁......
記得上年有個呀叔話自己教過yaoming
我都唔信
原來真既
http://hk.myblog.yahoo.com/hongkongmjlfc/article?mid=7
今日學界對甲寅
羸左啦
哈哈
聽日仲要練波
今晚唔多功課
yo
in your eyes 發現一種東西叫愛