知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 2 月 8 日  星期一   晴天


錯錯錯 分類: 日常生活

今日d堂好悶ar

頭兩堂he溫中文@[]@

之後d堂都係hea

放學個party 取消左

就係因為我同yt lam 同beryl幾句說話-.-

唉 班會真兒戲@@

 

 

 

 

我錯哂 你岩

但我想知我做錯左d咩.......?



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


學界男乒cgrade出線 分類: 日常生活

今朝去左聯和墟打男乒

第一場打mst

要我打2 4

對面勁到

我咁耐冇打就要我打埋e d 強人

點嬴呀

搞gag呀

求其hea 打

預左輸

第二三場唔洗我出

周圍睇波

突然之間有熱誠想練番乒乓波-.-

點算呀~

冇聰b左右既對手係激發唔起我嫁

冇人同我打呀 冇得練啦

3點幾睇埋女乒agrade就同聰b 葉軒仲有個女仔食野

4點幾左右番到屋企

 

3月21轉人仔

好野~



2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


波衫!!!!!!!!!!!! 分類: 日常生活

今朝早6點4出到紅場打波

7點幾去左食大家樂

8點紅場打到9點幾

番到屋企打陣機

再訓陣

2點幾去到粉嶺火車站搵東亨峰

一齊去mk拎波衫

今次好快去到

因為有了experience

上次要2粒鐘先到

今次半粒鐘搞掂

拎左呀

好靚仔呀

then去食許留山

食完就番上水了

番到上水紅場打左陣波

睇下男手cgrade

廖廖好勁呀

peter好勁呀

肥棠好勁呀

鄭康好勁呀

26比2 強

跟住同肥棠廖廖peter食晚飯at 大家樂

今日食左好多錢

400蚊出門

120用左買波衫

其餘都係食野

得番140番家-.-

 

 

聽日乒乓波比賽呀

9點聯和墟

有意者睇我呀!!!



2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


腳痛呀 分類: 日常生活

超悶呀

隻腳又痛 點算呀

 

 

 

高飛超強勁......

記得上年有個呀叔話自己教過yaoming

我都唔信

原來真既

http://hk.myblog.yahoo.com/hongkongmjlfc/article?mid=7



2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


羸你啦 分類: 日常生活

今日學界對甲寅

羸左啦

哈哈

聽日仲要練波

今晚唔多功課

yo

 

 

 

in your eyes 發現一種東西叫愛