今日係個特別既日子
就係領袖培訓工作坊
8點9到12點3
首先第一個game就係
潛水艇沉左 要上水
每日沉左70米
之後要升上0米
有十round
每round每班可以揀o or x
5個o就一齊沉10米
4o 1x o既可以升10米 x既要降40米
3o 2x o既可以升20米 x既要降30米....
全部x可以一齊升10米
初頭班班都打算舉o
只有c班係舉x
係咁沉
我地班話明係精英班
當然係好有腦啦
有腦得濟
以為c班係想跌左 之後等其他班升上去一定要用x沉番落去
佢地就o升番上黎
e個就係我地f班所謂既陰謀論
點知
最後c班係好單純全部舉x
成全我地其他4班
而hs一早就嬴左
fk就中間舉過一次x
搞到遲左嬴
但實情
e隻game係升到上去0米就完
但我地唔知
所以就以為10round完左
係0米個d升嬴
我地失算啊
第一個game係咪好好玩呢
實情悶到嘔
第二個game 就係畫野
佢講左唔知d咩野
都唔明佢講咩
亂畫
原來最後係畫隻蟹
但我畫左薯片天使

係咪型爆呢
我都覺呀
都ok有聊既~
第三個game
就係要我們用繩去handle條橡皮圈
把膠杯砌成一個金字塔
e個遊戲
大家開頭都好認真咁玩
但係呢
10分鐘就放棄左
比4個人搞掂佢
唉 好無奈囉
本身隻game就係想40個人玩
但唔知點解
變左做4個人玩囉
最後一個
亦都係唔關我事
只係name card有1字既人先玩
我係4
其實就係耳鵝傳鵝
要傳首詩
痴線的
好彩我唔洗玩
咁就完左啦
閃水去打波
3點幾同聰鼻同尖鼻走 |