今日係2009年既最後一日
回顧一下今年冇做過d乜:
今年冇溝女啦
今年冇打交啦
今年冇吸毒啦
今年冇食煙啦
有d咩野做過呀??好似係:
打波呀
溫書呀(dict唔係exam呀
讀書呀
打機呀
食飯呀
行街呀
睇戲呀
燒野食呀
打邊爐呀
咁樣睇落都唔錯wor
又有咩特別事呀????
人生既第一次溜冰
第一次同同學打邊爐啦
兩個第一次呀 都很好
仲有d咩特別事呀 諗下先.......
好似就係
識左老婆仔啦
射入左第1000球三分球啦
都係好無聊的
咁有d咩係好煩惱呀??
就係入左精英班
人又唔識 讀書又廢 成日比人串
唉 好苦惱呀
仲有就係唔識打全場呀
入左籃球隊都唔識打全球入咩籃球隊
有d咩野好開心呀???
應該就係f1第三次考試拎左呀媽1300蚊
太爽皮了
今年有d咩野係最後悔
就係講粗口啦
講粗口搞到我有個缺點呀
我本來係張好白白過白雲既白紙
多左1粒黑色的點呀
好恐佈呀
我真係想係新一年戒粗呀
新一年期望做到d咩?
除左戒粗
就係追女仔啦 e樣唔講
咁樣就係手機轉台啦
等左咁耐 如果唔轉我真係切腹啦
家陣傾多陣電話又唔得
冇分鐘 sosad
咁樣另外就係要讀好d書啦
為左money 一定要讀好d書呀
我份人讀書方面既中指就係no $$ no study
係咪好威威呢 我都覺呀
但係其實今日做過d咩呀????
今日好悶呀
係屋企倒數啦就!!!!!!!!!!!! |