今日集誦嬴左啦yoyoyoyo
好野~~~~~~~~~~
今日d堂膠既
pe堂求其射波得個15分 = =
我想張開手保護你啊
今日沒有功課啊
難得啊
明天要集誦 好驚驚啊
我想大聲的說愛你>_<
nonenoenoenoneoneoneoneoneoneoenoeno
好多功課
死了
pk
今日派左兩份卷
maths同ce
原來以為兩份都係30分
好彩冇事!!!!!!
我地之間冇相處同承諾啊
只有情感
冇機會發展啦
今天開始派卷
好唔好彩
我抄很多了
不負大家對我既期望
我全抄啦!
今次真係名次都冇啦tamade
真開心有趣
今晚好多功課做呀
死得啦!!!!!!!
琴晚發左個好有意義既夢
夢中我是如此親暱的叫你
但卻忘記了與你之間的關系.......
希望不久既將來 我有機會好好的認識你