今日考中文卷二啊
好難啊成語
第三條諗左我成粒鐘啊
原來係飛黃騰達
我幹份卷的媽啊
這麼難啊
放學有溫習班
溫到書唔錯啊
今日輕敵啊
溫書溫唔夠啊
算啦輕哂成個ut啊
仲有4日要考啊
死得啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今天好爽啊早放
去左吉野食野
之後番屋企同andy mel mel溫書
溫完去左打波
7點番到屋企沖埋涼
打陣信長
訓陣 今晚再溫中文
聽日考試啦!!!!!!!!
好淆底啊
雖然我鐘意考天才
但見d miss咁高要求
溫下書敷衍下佢囉= =
今日有件好重要既事
就係數學check cw
冇做超多啊 死得了........
今晚要做番哂 死了
聽日早放 去邊好???
沒法忘掉你一舉一動
因這是依戀你的唯一憑據
今日中默唔合格
好開心
唔多功課 今晚訓個靚覺先
我怕我只是太痴纏
從不去了解你的心
今日要做功課啦
唔多識做啊救命
3點出左去同andy打波
今日射波好-6啊
功課做得想死~~~~~~~~€
媽的媽的媽的媽的
只有切腹先可以減輕對你既思念