今日好多功課
但係好彩最後兩堂自修
清左幾樣
學生會我投左no
唔知會唔會真係收皮冇呢@@?
我真係唔想講我鐘意邊個
大家唔洗估
大家唔需要知
大家都冇必要知
等多一個月啦
如果我自己真係咁堅守信念既話
我唔排除我會開始行動既
今日日日 日日
做埋d好無聊既野
今日冇功課
聽日maybe lunch食蛋糕
睇下班同志夾唔夾錢啦
投唔投學生會
萬一冇學生會
社長做 但d社長比學生會更差
大家一獲熟????
以後星期五就慘啦
又pe又drama又練波
拿我命thx上帝
唔好意思
好耐之前就鐘意左你
但我地起埋一齊既機會唔大
今日功課不多 都只是一堆膠功課
很好很好很好很好不錯不錯不錯不錯
teb真係好正
只係係咁織織織織織織
好認真咁樣諗自己
成日都好似玩玩下咁
我自己都分唔清楚自己幾時係真
幾時係假
我假個時其實可能係真
我真個時未必係真
唉.......
真係希望可以好認真咁對待你
今日d堂無聊至極
夜晚唔多功課做 好野
我很想念你~~~~
你很想念我????
今日爽皮
chow chow冇番
唔洗上數學正呀
英文默書 可唔可以話miss帶口罩 搞到我地聽唔清楚????
唔多識呀omg
中文堂要講故仔
好求其咁講左個垃圾故
一路講一路行雷
why要咁對我-,-
為何忘記你是如何痛苦
我很害怕你那一句 再見 .....