| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
| 甚麼都沒有 | 分類: 日常生活 | 熱鬧是你們的,我甚麼都沒有
今日d堂好悶
琴晚唔夠訓
搞到好想訓
希望快d放假訓多d
為何我的執著你從不了解
| |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 悶 | 分類: 日常生活 | 係屋企做功課 極悶=.=...........
我的存在感是零 對吧 | |
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
| 中秋 | 分類: 日常生活 | today中秋
今朝起身打左陣機
2點番左去河上鄉
同老豆踩單車
踩左去太和來和
隻腳都唔算支力=.=
跟住就燒野食
食完就去左搵東東同kai sing
同佢地係咁係天平北區公園係咁兜黎兜去
超囧
最後12點就走人啦我
其實
一段感情
平淡是最好 | |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| oh yeah | 分類: 日常生活 | 今日d堂極膠
pe堂教籃球
傻既 要擦板=.= 好膠~~~~~
ok多功課呀中文英文
好驚做唔哂=.=
放學練波 唔支力
番到屋企
原來表哥呀姨黎左=.=
等左陣電腦 之後我玩左場信
就比表哥玩
睇佢表演
表哥真係好神-,-
跟住1點幾我訓 佢地都未玩完 | |
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
| 囧 | 分類: 日常生活 | 今日極無聊
朝早去打波
同班3男4女
then 10點打到1點
去華姐食
食完就去左北區公園玩捉
捉呀捉
好野
3點鐘又去左粉嶺圍打
打到4點又走佬
then就去粉中買va d 野
幾好唔錯40蚊買左廣告彩同畫簿
跟住就5點番屋企lu
行嘉福個面番
叫a照叫鄭嘉落街
點知打唔通又唔同我講
搞到我等左3分鐘
之後唔理lu 番屋企
隻腳超累呀今天
就黎死咁樣....
also我今日曬到好傷
紅哂呀
死得啦
就要等成個月先白番
sh!t
唔該我想一個人靜下
我想搵人傾訴呀..... | |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 179 | »
|