今日堂很膠 不多說
下午去左中區
好無聊啊
行啊行啊行啊
同上年完全唔同
今年冇人同我吹水
上年可是好好玩的...
唉5點11先放人走
因為某幾位同志係咁遲到
搞到要等他們 訓話他們
真係很難頂
之後去紅場鬥左陣波na
唉我覺得自己就要死
離大限不遠矣
現在我的鼻涕都帶住一絲絲血絲
我真係要死嗎?
死之前可以得到你望我一眼嗎????不能
唔好以為我受傷
我只係為我既手感悲傷而已
今日膠的日子不用多膠說
朝早好頂唔住
決定左去坐
上年都係次次day1聽老嚴講野就去坐
今年又係
聽佢講野係一生人最慘既事
好彩我醒目!!!!
lunch去食m
唉我食到流鼻血囉sosad
我決定左同自己拍拖啦呵呵呵
之前三日都係屋企抖
冇做到功課
大獲!!!!!!!!
今日下午出左去打波
好想知我衰左之後仲有邊個撐我
今日情況好轉
喉嚨唔多痛
但都冇咩力so唔去打波
聽日maybe打既
係不知不覺中 原來.................
第五舊腹肌出現左*[]*
當時許下的目標
到底達到了嗎?
1025
家陣我全身乏力啊
除左打機 咩都做唔到
想出街都冇得出啊
要休息多d啊
1025 一個好重要的日子
好可惜冇人記得發生過咩事