| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
| 好好好好!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | 分類: 日常生活 | 今日功課唔多
但都足夠ko我
數學it唔識有冇哥哥教我?????
我真係蚊自己唔出
我太愛你啦
| |
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
| 做功課呀大佬 | 分類: 日常生活 | 好多功課做
今日一次過做
死得啦
要做lap
未做過
有冇大佬救救我???????
我想請你食蕉ok? | |
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| bbq heaaAaaA | 分類: 日常生活 | 好無聊啊
今日都係HEA的
雖然係bbq
但冇人帶野 超威水囉
幸好我仲有一班兄弟!!!!!!!!!
唔係就餓死了
好不容易才親近你.
此時卻.... | |
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 真係痛到叫媽媽 | 分類: 日常生活 | 琴日整到成身痛
今日仲唔知死去打波
最後
我感覺到我聽日有機會行唔郁
but 我相信以我神一般既恢復能力
會令我聽日行到兩步
傻仔豐諗乜忍野 | |
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 好野呀手斷啦 | 分類: 日常生活 | 今朝練波
手斷腳斷 yoman
好開心啊!!!!!!!!
5點幾出左去打波
好正呀
7點左右個時
我在鬥波中
無啦啦有位0號人兄
走過黎同我講
:比番個波我
之後我同佢講 個波係我既
佢話
你岩岩借左我個波
之後佢拎左黎睇
知道左唔係
佢就閃左
我同ben少同昇都笑到死左
佢係紅場十大nor人之首?
半年等很久 | |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 179 | »
|