成身冇力又發燒
最慘就係有齊 屙嘔吐痛
sosad~~~~~~~
今日好hea呀
朝早番去
食左三舊雞炸!!!!!!!
30蚊=三舊雞 好抵食囉!!!!!\
食完就去ic屋企
雖然好hea 但都好過係自己屋企hea
係度燒下野食呀
睇下人地打機
都唔錯-v-
7點就番到屋企了
今日係咁打機
仲未開始做功課 聽日以後就爆seed了!!!!!!!!!!!
原來今天係要番小學的
點知 撞左時間
中學要校慶晚會
我係集誦既一份子
要表演-,-
sosad
2點番到去
係度綵排搞到5點幾
之後打波
打完去食野啦
我同肥榮係m記食包啦
無啦啦有條女埋黎
問我 你最鐘意邊隻汽水品牌
我講七喜啦
之後條女就坐底
係度做問卷
我心諗:做乜鳩
佢又係咁問野
我又要答佢
頂 其實我想走囉
點知個問卷做咁鬼長
6答半做到答九
實情我6點九就要番到學校
之後老吹答案答完佢
就沖番學校!!!!!
好彩趕得切
咁樣就好順利咁完成左成個晚會 yo
番到家
好多叔伯兄弟係度
咁樣我表妹搶左我部電腦
11點半先比番我用= =
唉唷 今日我送出左我既第一次比你啊....(左方既字純粹玩野)
今天去溜冰=.= 未試過的....
話說早上要番學校拍戲
搞到去唔到睇戲
唔去睇戲姐
可以去溜冰嫁ma
咁我就自己一個去到又一城找曦曦
去到
原來東亨峰都甩底
得番曦曦同三個女仔=.=
我既存在就係為左打救曦曦
嗯....
無驚無險
2點3又閃左水
番粉嶺=.=
食左間唔知乜鬼pizza
等好耐but好好食=.=v
食完就同曦曦行番屋企了