知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


病左???? 分類: 日常生活

成身冇力又發燒

最慘就係有齊 屙嘔吐痛

sosad~~~~~~~



2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


christmas 茶會 分類: 日常生活

今日好hea呀

朝早番去

食左三舊雞炸!!!!!!!

30蚊=三舊雞  好抵食囉!!!!!\

食完就去ic屋企

雖然好hea 但都好過係自己屋企hea

係度燒下野食呀

睇下人地打機

都唔錯-v-

7點就番到屋企了



2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


無聊的一日 分類: 日常生活

今日係咁打機

仲未開始做功課  聽日以後就爆seed了!!!!!!!!!!!



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


校友日?? 分類: 日常生活

原來今天係要番小學的

點知  撞左時間

中學要校慶晚會

我係集誦既一份子

要表演-,-

sosad

2點番到去

係度綵排搞到5點幾

之後打波

打完去食野啦

我同肥榮係m記食包啦

無啦啦有條女埋黎

問我  你最鐘意邊隻汽水品牌

我講七喜啦

之後條女就坐底

係度做問卷

我心諗:做乜鳩

佢又係咁問野

我又要答佢

頂 其實我想走囉

點知個問卷做咁鬼長

6答半做到答九

實情我6點九就要番到學校

之後老吹答案答完佢

就沖番學校!!!!!

好彩趕得切

咁樣就好順利咁完成左成個晚會 yo

 

番到家

好多叔伯兄弟係度

咁樣我表妹搶左我部電腦

11點半先比番我用= =



2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


我既第一次... 分類: 日常生活

唉唷 今日我送出左我既第一次比你啊....(左方既字純粹玩野)

今天去溜冰=.= 未試過的....

 

話說早上要番學校拍戲

搞到去唔到睇戲

唔去睇戲姐

可以去溜冰嫁ma

咁我就自己一個去到又一城找曦曦

去到

原來東亨峰都甩底

得番曦曦同三個女仔=.=

我既存在就係為左打救曦曦

嗯....

無驚無險

2點3又閃左水

番粉嶺=.=

食左間唔知乜鬼pizza

等好耐but好好食=.=v

食完就同曦曦行番屋企了