今日去左剷青
真係剷嫁 唔係昆
唔信既話聽日番學就見到啦
我斜陰剪簿 剷側邊
個人認為幾好
幾清爽~~~~~
今日練波 好熱下
7點半出黎
2點半先番屋企-.-
番屋企就訓
太支力了
今晚要做數同中文呀!!!!!
聽日去剷青 !!!!!!!1
今日d堂勁悶
頭2 pe 壘球 完全冇興趣囉-.-
兩堂drama 又做埋d膠野
中文 睇書 完成埋篇1000字
數學 做數=[
lunch又要聽野
真無聊~~
跟住兩堂music 肥tong好火囉 -人工呀?_?
放學
練波 射波完全冇手感
3分冇入過
6點比賽
初頭仲未適應到
亂打囉我-.-
即刻比林sir叫番入去
第4節我先出番黎
都係亂打-.-
好彩有2分
唔洗食蛋 yeah
今日d堂都好無聊下
冇咩功課 yo
聽日要嬴呀
有了兄弟 絕對無敵!!!!!!!!!!
真係無後顧之憂
遲下就行動!!!!!!!!!!!
e排真係夜訓到丫
我冇精神啦
星5比賽啦
好淆呀
我家陣三分都未番黎...
我真係好想接近你
但係完全冇計