| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 3 日 星期四  |
| -9 | 分類: 日常生活 | 今日考數學
真係做得好無癮
做到超慢
又唔識..
唉大獲切jer jer
各位等睇我幾長啦
唉~~~~~~~~~~~~
| |
2010 年 6 月 2 日 星期三  |
| 考試前一日 | 分類: 日常生活 | 考試前一日緊係溫書啦
去左人屋企
溫書
原來係睇戲
生化1,SAW1,2
5點幾閃水
落到去見到J KIN
跟住上埋佢屋企
玩左陣信
就番屋企
9點訓到聽朝考試yeah! | |
| 考試? | 分類: 日常生活 | 考試
我希望來得快
去得也快
我期望有多點時間溫書
也期望早點考完試 從此自由
假若兩者只有一樣可達成
也很好了
我相信我不用多解釋你們也明白吧
考完試後
我要認認真真對待感情了
等
已等夠了
等多久也沒用
難度等到她沒有對象
我才有機會?
不
應該要採取主動...... | |
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
| 最後一日上課了 | 分類: 日常生活 | 今日最後一日上課了
無咩感覺
係2f
真係冇咩值得留戀
也許跟本
2f跟本唔係一"班"
只係一班人坐係一間課室讀書
冇氣氛
各有各讀.....
係我諗得悲觀左姐
2f都好嫁啦
雖然好嘈
但係可以遮蓋某d煩人老師既聲 | |
2010 年 5 月 31 日 星期一  |
| 仲有3日 | 分類: 日常生活 | 仲有3日考試
大獲了
今晚ok多野做
要溫eng
做反思
兩篇乳液
唉... | |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 179 | »
|