今日一切都很好
有人食飯
有人生日
有人食蛋糕
除左我冇mood之外
明明set左好友睇
facebook個度都彈左出黎囉=P
今日極無聊
lunch做毒男
仲有見到有人流.........................
放學同roy li打波
好搞笑囉拋大石a0a
好過意唔去冇同hanghang訂蛋糕
係屋企hea
夜晚落左街打波@@
想學走籃可以黎搵我wor
我好得閒教人的
今日朝早本身練波
點知地濕唔練
跟住番屋企
11點幾出黎玩
玩到夜晚8點番家
主題係賀黃美生日
詳情睇其他人既blog啦