果然
gggggg社羸左
萬歲!!!!!!
隻腳好痛囉...
有外國人黎
唱歌
好悶
完左番屋企打機訓教
今日
又要番學
朝早
隻腳太痛
唯有
搭車番學
同家姐
一齊搭的士
番到學校就係社際問答比賽
唉我個社第3名呀
一開頭都冇左好多分
做第尾嫁嘛
點知比michael追過左囉
仲扣得多過我地
頂....
拎唔到最尾
跟住
我睇好gggggggggggggggggg
點知呢
居然比rrrrrrrrrr羸左囉
唉好唔開心囉!!!!!!
完左之後
就搵媽媽
去舊墟搵老豆同食野
食完就睇跌打
第一次
好淆
真係好驚
搞到個呀伯要搞多幾野= =
認真
見到個呀伯我真係好淆
我驚佢會整到我係張床上面仆落黎= =
比佢搞完之後
就用d中藥敷下
then閃水
去舊墟整電話
條友話如果我要換新mon就要升update部機
會冇哂d data
算啦唔理
整好左就算
所以依家冇哂d電話簿
同志們比你們既電話我呀!!!
去彩園配眼鏡
左眼深左50右眼深左25
而家姐係左眼375右眼35幾
真係爽皮!
揀左副紅色既
幾好
問過帶con d 野
老媽唔比
話哂錢.......
吹脹
打波個陣跌爆副眼鏡算了
搞掂哂 12點幾番到屋企
打機
打完3點幾就訓教
發左個夢....
夢既一開頭
係話hang昇東張峰個d蝦細路
整死左個細路
搞到好大獲
跟住最後要坐監sosad
我冇哂d朋友了..
夢入面仲成日有我同老豆去食下午茶既畫面
(仲係個夢入面)
直到有一日
老豆退左休
但係仲諗住做下餐廳
之後做到疲憊不堪
隻眼盲埋
同時我見到
街上面既警察
見到佢地操到咁fit
其實已經耗盡哂d精力..
年老既時候好難過
但係基於福利好人工高
仲有好多人做
好多人做
好多人年老難度過
惡性循環......
老豆時日無多
我當然要同佢再食下午茶吧
老豆隻眼睇唔到野
好麻煩..
我攬住老豆係間餐廳係咁搵位
唔係gay!!!!!
廢事佢跌親仆親
順便又易d控制佢行既方向嘛
平時坐開個位
比人霸左
咁又冇咩位
唯有拆開2張2人枱(2+2係4人枱)
搬張去空既地方
又搬張登過去
搬搬下
我眼濕濕......
真係諗唔到老豆咁快會離開我
我平時真係唔多孝順雙親
我真係好狗....
對雙親好差....
好自責
自責到醒左
係度喊.......
今晚應該做下本英文作業=P
今日呢
就食埋我件好味既蛋糕
雖然真係好多cream
但真係好好味=P
跟住下午有人黎我屋企睇風水
咁我當然就閃水係最好
咁我就出左去買作業
買左
70蚊
好心痛
買完去打波
見到豪哥 麥子
一齊打啦咁就
打到8點幾
好鬼痛
我咬柴
比豪哥隻腳陰到
好_痛
聽日去捽跌打yo~
今日同亨,東,張峰,菜兒,黃美,ivory去左唱k
本來我都點左首歌想唱
跟住比人插插下唔夠時間
咁算數
之後去左踩單車
踩左好耐下都
patpat好痛
最後踩完係新達食雪糕
yeah
一個星期六就咁過左~