知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


社drama 分類: 日常生活

果然

gggggg社羸左

萬歲!!!!!!

 

隻腳好痛囉...



2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


佈道會 分類: 日常生活

有外國人黎

唱歌

好悶

 

完左番屋企打機訓教



2010 年 7 月 5 日  星期一   晴天


睇跌打? 分類: 日常生活

今日

又要番學

朝早

隻腳太痛

唯有

搭車番學

同家姐

一齊搭的士

 

番到學校就係社際問答比賽

唉我個社第3名呀

一開頭都冇左好多分

做第尾嫁嘛

點知比michael追過左囉

仲扣得多過我地

頂....

拎唔到最尾

跟住

我睇好gggggggggggggggggg

點知呢

居然比rrrrrrrrrr羸左囉

唉好唔開心囉!!!!!!

 

完左之後

就搵媽媽

去舊墟搵老豆同食野

食完就睇跌打

第一次

好淆

真係好驚

搞到個呀伯要搞多幾野= =

認真

見到個呀伯我真係好淆

我驚佢會整到我係張床上面仆落黎= =

比佢搞完之後

就用d中藥敷下

then閃水

 

去舊墟整電話

條友話如果我要換新mon就要升update部機

會冇哂d data

算啦唔理

整好左就算

所以依家冇哂d電話簿

同志們比你們既電話我呀!!!

 

去彩園配眼鏡

左眼深左50右眼深左25

而家姐係左眼375右眼35幾

真係爽皮!

揀左副紅色既

幾好

問過帶con d 野

老媽唔比

話哂錢.......

吹脹

打波個陣跌爆副眼鏡算了

 

搞掂哂 12點幾番到屋企

打機

打完3點幾就訓教

 

發左個夢....

夢既一開頭

係話hang昇東張峰個d蝦細路

整死左個細路

搞到好大獲

跟住最後要坐監sosad

我冇哂d朋友了..

夢入面仲成日有我同老豆去食下午茶既畫面

 

(仲係個夢入面)

直到有一日

老豆退左休

但係仲諗住做下餐廳

之後做到疲憊不堪

隻眼盲埋

同時我見到

街上面既警察

見到佢地操到咁fit

其實已經耗盡哂d精力..

年老既時候好難過

但係基於福利好人工高

仲有好多人做

好多人做

好多人年老難度過

惡性循環......

老豆時日無多

我當然要同佢再食下午茶吧

老豆隻眼睇唔到野

好麻煩..

我攬住老豆係間餐廳係咁搵位

唔係gay!!!!!

廢事佢跌親仆親

順便又易d控制佢行既方向嘛

平時坐開個位

比人霸左

咁又冇咩位

唯有拆開2張2人枱(2+2係4人枱)

搬張去空既地方

又搬張登過去

搬搬下

我眼濕濕......

真係諗唔到老豆咁快會離開我

我平時真係唔多孝順雙親

我真係好狗....

對雙親好差....

好自責

自責到醒左

係度喊.......

 

今晚應該做下本英文作業=P

 



2010 年 7 月 4 日  星期日   晴天


好痛呀 分類: 日常生活

今日呢

就食埋我件好味既蛋糕

雖然真係好多cream

但真係好好味=P

 

跟住下午有人黎我屋企睇風水

咁我當然就閃水係最好

咁我就出左去買作業

買左

70蚊

好心痛

買完去打波

見到豪哥 麥子

一齊打啦咁就

打到8點幾

好鬼痛

我咬柴

比豪哥隻腳陰到

好_痛

聽日去捽跌打yo~



2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


after生日 分類: 日常生活

今日同亨,東,張峰,菜兒,黃美,ivory去左唱k

本來我都點左首歌想唱

跟住比人插插下唔夠時間

咁算數

之後去左踩單車

踩左好耐下都

patpat好痛

最後踩完係新達食雪糕

yeah

一個星期六就咁過左~