朝早6點幾起身
換好衫
出去
食早餐
食完早餐就番學校練波
練完
真的好支力
成班友去哂天平沖涼
沖完就去m記食野
超強大囉14個人叫14個餐
4百幾本身
最後比2百幾蚊
真係爽皮
跟住就番屋企
rocky ben少 hang話黎打機wor
最住最後hang唔黎囉- -
陪女- -
rocky同ben少係我度玩mhp2g
過多陣
heihei黎埋
無幾耐rocky又走
heihei同ben少玩winning
玩完
就玩cs
勁好玩囉
1個打9個
得我一個夠秋
跟住降低難道
1打5
我打到超多次囉
但係ben少一次都未試過
heihei有3次
haha
我真強
then去左清河
勁傻仔有兩條友
第一條友
佢射波係成個人飛埋黎勁kai
仲有
佢傳波
係射個波丟過人地到
勁大力
跟住佢傳波個陣
一野打爆ben少副眼鏡
飛左去超遠
換算係紅場既位置
就好似學校對出個個場
係籃底下面比佢傳波打中啦
跟住副眼鏡會飛去草叢到囉
勁傻仔真係
跟住佢個fd仲搞笑
無啦啦拍拍下波
一野炸落我頭上2米既位
我心諗
冇野呀
跟住條友呆哂望住我
我又o 咀望住佢
佢同我講
認錯人
真係kai到震
以後我唔去清河打波啦真係 |