| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 24 日 星期六  |
| hea | 分類: 日常生活 | 係屋企睇動漫
hea足成日~~~~
| |
2010 年 7 月 23 日 星期五  |
| 落雨 | 分類: 日常生活 | 落左幾日仲落緊囉
今日出左去打波
冇乜野做
好hea
近排都冇乜時間做暑期作業添- - | |
2010 年 7 月 22 日 星期四  |
| 黑雨?_? | 分類: 日常生活 | 今日
天氣好差
係咁落雨
又行雷
黑雨個陣好似我仲訓緊覺=.=v
今晚 睇下得唔得閒做作業啦 | |
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
| 無聊 | 分類: 日常生活 | 今日好無聊
打機打機and打機
始終都係好辛苦..............
夜晚家姐請全家人去酒樓食野
真好味!!! | |
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
| 肚痛囉 | 分類: 日常生活 | 琴日
食埋個d
都唔知咩黎既
食到肚痛
好辛苦....
朝早
起身
出一出去
番到黎
再訓過
訓左4粒
yeah
訓醒睇完爆丸
去打陣波
打完
番屋企~
| |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 179 | »
|