| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
| 好鬼火 | 分類: 日常生活 | 食蛋糕
當然要影相啦
但係我老豆
無啦啦同我講要影相
跟住我一令轉面佢就拎相機對住我
跟住我轉身想話拎件衫著
佢同我影相囉
係咪搞笑ga
唉真係好鬼火
| |
| 生日! | 分類: 日常生活 | 今日係我既好日子
我生日!
對比起上年既生日
今年既係同班老死過
yo
朝早番學
睇驕陽
好似幾有趣
我下年應該都參加=P
睇完就去食野啦~
去食kfc!
食個批
飲啖水
坐一陣
就閃水
去紅場打波
雖然好熱好熱好熱
不過打得好high!
打完諗住去街市買褲
最後都冇買
聽日可能去游水呀
有冇同志想去?
黎啦黎啦黎啦
好多謝各位同志同我講生日快樂
真係感激不盡
我好開心^^
希望年年都可以咁開心愉快啦 | |
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
| 成年2f做過d乜 | 分類: 日常生活 | 我記得2f做過既野
都係好少
全班做既就係歌唱比賽
fun fair
3隻小豬
drama
聖經故?(f1定f2嫁- -
跟住都冇乜野了
我記得既得咁少...
跟住少部份既就係打邊爐啦
成年都係打邊爐-.-
打左4次
唉2f真係好少活動.. | |
| 我係on9仔 | 分類: 日常生活 | 我真係好on9
成日都話自己未盡力
其實仲可唔可以進步?
係唔得囉白痴仔
邊有人好似我咁on9
愈溫書愈低分
正一on9仔
收皮啦.
e一年黎
做過d乜野有建樹
冇囉
冇野係可以紀念
冇野可以回憶起
成年on99咁過
真係好冇用囉 | |
| 7月2 | 分類: 日常生活 | 今年同上年
大家有冇發現我有d咩唔同呢
上年既我
始終都係太鋒芒畢露了
今年既我
我已經盡量收歛左
我搵到我想扮演既角色
就係
旁觀者
企係一邊睇你地玩
會係最好的
我咁kai
咁傻
唔適合同各位有太多既溝通
我知道你們都係唔多鐘意我吧
所以我都係選擇低調d
黎緊既一年
我將會更加低調
^-係心理上既變化
上年
我都係好似好活潑可愛動人咁
今年
我已經趨向毒化了
我希望可以淡出你地既生活圈子
咁樣
你地可能會更加開心吧
但係而家既我真係覺得我無謂既改變其實係好戇居
我自己真係寂寞難耐呀
我忍唔住係咁搵人傾計
我真係好煩呢
我始終都係做唔到
靜靜地
唉我係咪好廢呀??????? | |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 179 | »
|