知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


好鬼火 分類: 日常生活

食蛋糕

當然要影相啦

但係我老豆

無啦啦同我講要影相

跟住我一令轉面佢就拎相機對住我

跟住我轉身想話拎件衫著

佢同我影相囉

係咪搞笑ga

唉真係好鬼火



生日! 分類: 日常生活

今日係我既好日子

我生日!

對比起上年既生日

今年既係同班老死過

yo

 

朝早番學

睇驕陽

好似幾有趣

我下年應該都參加=P

 

睇完就去食野啦~

去食kfc!

食個批

飲啖水

坐一陣

就閃水

 

去紅場打波

雖然好熱好熱好熱

不過打得好high!

 

打完諗住去街市買褲

最後都冇買

 

聽日可能去游水呀

有冇同志想去?

黎啦黎啦黎啦

 

好多謝各位同志同我講生日快樂

真係感激不盡

我好開心^^

 

希望年年都可以咁開心愉快啦



2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天


成年2f做過d乜 分類: 日常生活

我記得2f做過既野

都係好少

全班做既就係歌唱比賽

fun fair

3隻小豬

drama

聖經故?(f1定f2嫁- -

跟住都冇乜野了

我記得既得咁少...

 

跟住少部份既就係打邊爐啦

成年都係打邊爐-.-

打左4次

 

唉2f真係好少活動..



我係on9仔 分類: 日常生活

我真係好on9

成日都話自己未盡力

其實仲可唔可以進步?

係唔得囉白痴仔

邊有人好似我咁on9

愈溫書愈低分

正一on9仔

收皮啦.

 

e一年黎

做過d乜野有建樹

冇囉

冇野係可以紀念

冇野可以回憶起

成年on99咁過

真係好冇用囉



7月2 分類: 日常生活

今年同上年

大家有冇發現我有d咩唔同呢

上年既我

始終都係太鋒芒畢露了

今年既我

我已經盡量收歛左

我搵到我想扮演既角色

就係

旁觀者

企係一邊睇你地玩

會係最好的

我咁kai

咁傻

唔適合同各位有太多既溝通

我知道你們都係唔多鐘意我吧

所以我都係選擇低調d

黎緊既一年

我將會更加低調

 

^-係心理上既變化

 

上年

我都係好似好活潑可愛動人咁

今年

我已經趨向毒化了

我希望可以淡出你地既生活圈子

咁樣

你地可能會更加開心吧

 

 

但係而家既我真係覺得我無謂既改變其實係好戇居

我自己真係寂寞難耐呀

我忍唔住係咁搵人傾計

我真係好煩呢

我始終都係做唔到

靜靜地

唉我係咪好廢呀???????