ava:我唔會同你一齊食飯 你好煩 你好乞我憎 我唔想同你傾計 同你講野成日die air冇樂趣 哂我時間 唔該你以後唔好煩我 我係唔會鐘意你的 朋友我都唔想同你做
-v-: ...........咁好啦我走啦飯都唔好食啦比埋我個份啦唔該thx
我很心痛
我很痛心
我很悲傷
我很傷悲
我很..........
30日的追求過程
-完結-
eng listening已死
聽唔切第二頁
死得...
pth已死
唔識轉番做漢字
後面個30分又錯好多
死左
仲有一日 加油加油加油
英文已死
睇唔明
聽日唔洗溫書
今晚好空虛
聽日考ge
等死吧.....
朝早打機
下午打機
再訓左陣
起左身
唔知點解諗d野唔同左好多...
個心態唔同左囉
跟住家陣又冇乜野 yo
一陣溫書啦
好啦等我9up一下
而家既生活
係為左d咩
講真
我真係冇咩目的
書
又冇心機讀
女
又注定追唔到
機
又打到好悶
個人好頹廢囉
打機麻醉自己
老實講
愈打機愈頭痛
我好想有人可以陪我傾下電話
比我個腦relax下
我頂唔住啦
遲下可能真係會支力得濟暈低嫁@@
好啦第二樣野
就係
點解成日我搵親人
都冇人應我嫁呢~~~~~
我真係覺得好無奈囉....
有時sms搵人
等4個鐘先應
msn搵人
直情唔應機
囧...........................................