今晚做做國民!!!!!!!!!!!!!!!
清哂佢!!!!!!!!!!!
聽日一定要做哂 yes!!!!!!!!!!11
今日
1點幾起身
3點幾出去打波
今晚要清剪報!
加油呀傻仔!!!!!!!!
係屋企打機
今晚一定要做哂英剪
我認真!
今日鬼節
好驚好驚!
但一向淆底開既我
都係好驚!
今朝
東同亨黎左我屋企
美其名係做功課
實際上係玩巨精
玩到3點幾
就出左去陪東買書同校服!
買完就去紅場打左陣波
then各自回家!
夜晚
好恐怖
有康泰旅遊巴在菲律賓被脅持事件
rip.....
希望死者係天堂可以好好休息啦....
e 件事 冇對錯
人係有劣根性
人性既醜陋
我地唔好再怪責啦......