我等待, 因為我相信。 我相信, 因為是你。
很可笑吧。
有幾多目標會達成?
有幾多夢想會成真?
有幾多願望會實現?
許多許多……都未必會如你所想。
人可以為想爭取的東西訂下目標,
而維持著決心的,
可以只是一句話,
這句話,
很多人都等不到。
許多時候,
我等待的是你空閒的時間,
只想與你說幾句,
可看著你msn的線上狀態不是離開、或是忙碌、就是閒置,
「線上」永遠不會出現,
真想知道找你的時機是何時……
有d喉嚨痛
大獲啦!!!!!!!!
係屋企休養
第6集好變態呀!!!!!!!!!!!
2010-08-09 05:47:26 PM 完成英文作業
係屋企hea到爆
睇電視
打機
唉
行屍走肉!!!!!!!!
我真係好想搵人隻抽囉
都冇人同我隻抽
我好苦悶呀
我好寂寞呀
每個晚上
自己一個靜思
孤零零的沒人陪伴
是如何苦
是如何空虛
有人知道嗎?
無一傾訴對象
千言萬語
回響在空洞的房間
我真的是寂寞了
我想找人陪...
可惜
沒人陪我
期望有天
可以.........
最後也許只會失望
悶到死
下午出左去打波
打到8點呀
好爽呀
打番篇中學生涯都冇人cm
咁姐係想我加密碼比自己睇姐