| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 19 日 星期日  |
| 又睇跌打 | 分類: 日常生活 | 今日再去整一整
又敷過
聽朝就拆得
好野~
番到屋企打機訓教
做下功課~
| |
2010 年 9 月 18 日 星期六  |
| prefect迎新日&睇跌打 | 分類: 日常生活 | 今日就係prefect迎新日
都很好玩
8點九要番到去啦
番到去就玩個game
唔知乜黎
好悶
輸左d人要講自己咩班咩名
咁我都輸左啦 要講名sosad
仲有第個game 就係
同人鬥快講對方個名
我個組輸左囉
比人秒殺= =
then
講下d prefect要做既野
講完就玩個遊戲
企係d報紙到
跟住答問題啦
跟住答岩可以撕其他組報紙
等其他人企唔到
我個組
係隱形組
唔聲唔聲
咁就羸左....
跟住就有case study
學下遇到d特別情況要點做啦
幾好笑呀
聽完之後
就再聽下d 上屆prefect分享
講完
就睇自己守邊
同拎章
完結
閃水
可能漏左d野or時間有d錯左
冇所謂啦都係做e d 野嫁啦
之後就去食野
同mavis係吉野家食
唔夠錢囉
要問mavis借錢>_<
食完就去睇跌打
今日去鬆鬆骨
聽日再要去整多次
敷藥好煩>_< | |
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
| 入埋田徑 | 分類: 日常生活 | 好野
有三樣校隊
又做MONITOR
又做PREFECT
真係好型 | |
2010 年 9 月 16 日 星期四  |
| 居然 | 分類: 日常生活 | 以為兩樣都入唔到
點知兩樣都入到
o咀!
今日
冇乜功課做
好野
可以早d訓覺啦~ | |
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
| sad | 分類: 日常生活 | 今日
好sad
乜校隊都入唔到
英默又唔合格
唉
好sad!!!!!!!!! | |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 179 | »
|