夜晚比左個surprise佢
今日係hea的 很好
做國民
好多張
加油呀傻仔豐!!!!!!!!!
好眼訓好hea
10點訓啦 早抖!!!!!!!!
好眼訓囉
要訓多d休息多d ><
今日跑3km
5點半就起左身
出去天平m記食野~~
飲熱奶茶搞到有些少唔舒服......~~~~~~~
係區場等左好耐好耐好耐
7點8開始跑
亂跑跑好慢
比前面班友阻鬼住哂
想爆都冇機會爆囉= =
唉sosad!!!!!!!
最後團體拎左第3
有個盃威下都好=.=vv
其實我既目標係拎件衫囉~~~~~~~
下午係屋企訓
好爽好爽
夜晚做功課
訓10粒!!!!!!!