| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 2 日 星期六  |
| 支力支力 | 分類: 日常生活 | 話說
今朝早
6點4起身
7點半出門口
去睇一下籃球隊練波
借左個波黎射下
跟住入去練田徑
幾好玩
但係仲未正式開始跳高
練基本野
練完就去hea陣
係m記同奶健吹水
then係街市同傻仔食
食完就沖番去練羽毛球
練完就去左沖身@@
好爽呀係學校沖身
搞掂左就番教會
係教會到打左陣波
就崇拜
聽歌囉~~~~~~~~
聽完就玩game
勁好玩
有個女仔比fake左但係我都比佢fake番
比佢羸左!!!!!
勁不爽
唉求其!!
反正都冇機會再見到佢
比佢羸就羸啦~
完哂就去德興食野
食完番屋企 yo!!!!!!!!
| |
2010 年 10 月 1 日 星期五  |
| sad... | 分類: 日常生活 | 唉
今日
係紅場打波
整爛左我心愛既拖鞋豬
勁傷心!!!
要努力做功課!!!! | |
2010 年 9 月 30 日 星期四  |
| 7 夜晚 | 分類: 30 | 放了學以後
無所事事
心裡一股悶火不知如何發泄
為今之計
只有打波!!!!!!!!!!!!
問別人借籃球獨個兒射
有點兒悶
可是只有一個人
在籃球場上
彷彿風馳電掣
如若一頭快馬在平原上奔馳
速度之快難以想像
亦因為這樣
我覺得心中不滿
全都一掃而空
爽快無比
在這奇妙的領會之下
我竟然突破了身體極限
速度維持在36.9/km極速
來回上籃
毫不疲憊
可惜此狀態只維持兩秒
然後就變回正常人
不過也好
解決心中鬱結就好
明天要開始新的一天!!!!!!!!!!
要帶著愉快的心情
面對所有事!!! | |
| 勁悶 | 分類: 日常生活 | 今日又勁悶
又要做綜合
又有is堂
勁悶!!!!!
放學 我班終於完成左個board
我冇幫過手 好野!!! | |
2010 年 9 月 29 日 星期三  |
| 勁悶! | 分類: 日常生活 | 超悶
勁悶
兩中兩英
都係作文!!!
死了!!!!!!!!
今晚又會11點先訓
好多野要做 sosad!!!! | |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 179 | »
|