| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 29 日 星期三  |
| 7 | 分類: 30 | 星期五 上學日子 很無聊!!!!!!!!!
今天的堂最叫人興奮
全都是hea的
過的很歡樂
lunch
話說今天俊與穎要「撐枱腳」
那我該怎辦?
當然是想跟儀「撐枱腳」@@
可是現實又是如此殘酷
「喂hi!一齊食飯啦好冇???????」
「下!?我今日約左fd喎,第日先啦∼」
「哦好!(汗...」
現實!這就是現實!
沒有法子!接受現實!!!!!
a.[夜晚係屋企自閉]
b.[出黎打波發泄]
| |
2010 年 9 月 28 日 星期二  |
| heaaaa | 分類: 日常生活 | 今日又係hea的
日日都hea好冇意思
!!!!!!!!!!!! | |
2010 年 9 月 27 日 星期一  |
| 悶 | 分類: 日常生活 | 全日無聊hea
放學手球練波
我真係好廢乜都唔識
要練習呀!!! | |
2010 年 9 月 26 日 星期日  |
| hea行上水 | 分類: 日常生活 | 朝早9點幾
出左黎名小同黃美食野
食完野就行黎行去咁啦
去左圖書館睇下書仔
跟住又係行黎行去
去左龍琛睇羽毛球比賽
吸經!!!
同做數
then又行去翠麗打波點知冇波就去區場
射左陣又走
去天平m記飲野and做數
最後就去紅場打波
同j昇打啦
好正呀
未試過咁kai
亂射!!!
好支力囉~ | |
2010 年 9 月 25 日 星期六  |
| 練野+番教會!? | 分類: 日常生活 | 朝早去練田徑
練完就去hea
hea到11點幾就同傻仔維食野
食完又係度hea
跟住入去練羽毛球
練完
去教會!!!!!
聽下野幾好
下個禮拜再去先!!
有冇同志都去呀?? | |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 179 | »
|