勁多功課
要做呀做呀做呀做到死!
手球輸左
sosad!!!!
係屋企訓.........
有鼻敏感好難頂!!!!!!!
miss chau 婚禮呀
好正呀
好襯呀miss chau同ho sir
好sweet呀!!!!!!!!!!
夜晚就去滅罪啦
咁就企企企企企左2粒幾鐘
都很好睇
唔錯唔錯
今年好少人呀!!!
很想接近 但無能為力
今日好hea
夜晚同昇,andy,西哥,c朗,旗王,亮叔ben少打邊爐
好正講笑話講惡夢!!
近期好累呀!!!!!!!