| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
星期天  |
分類: 未分類 |
今日係星期日...
每個星期日...我都會去西環練拳....
但今日冇去...因為師父們都上去大陸了...
所以今日休息了....
下午同屋企人去左食pizza hut...唔係好貴...^.^
跟住同左亞媽去"買宋"...
我叫亞媽打邊爐....買左好多野食....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
E幾日玩電腦時...好中意聽星光三少D歌....
有幾首都好好呀!!!!
|
| 發表時間:2009-03-09 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 119 | »
|