| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
新 的 一 年,新 的 開 始  |
分類: 未分類 |
先祝大家新年快樂!!!
今朝同老豆,老母去飲茶....
2點幾同老母去左行街...
亞媽話今晚打邊爐...打左三晚邊爐啦= ="
買左D"煱貼"返屋企食....真係好食呀...
7點幾食飯啦....食得好鬼飽...哈哈
亞妹係工展會買左好多D野返黎....攞左D朱古力百力枝食呀....呵~~
今晚早D訓...聽日返工...有精神....哈哈
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
係2009年大家有咩新年願望呢???
我O既新年願望就係可以再讀反書同埋一家人身體健康..
仲有一個就係.....減肥...呵呵~~~
|
| 發表時間:2009-01-01 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 119 | »
|