今日又係呆下呆下咁又過左一日
德育 聽書
英文 MISS無啦啦叫我讀書,佢仲話係放假之前戈一堂有叫我讀,但係結果我都係冇讀,因為我扮野唔識
科學 聽阿Sir講書,最後我問阿Sir拎左佢話佢自己話得畫得好令戈張[[血液循環圖]]黎抄
數學 聽書,抄筆記
數學 聽書,溫左5分鐘書,半堂練歌
中文 成堂默書,默書好成功,好彩之前有背書,就算90幾都變100,HAHA~
放學 排隊,練左3次歌 之後同安,芝娃娃去食野 之後去新苗買野 緊住去玩戈部機
體育 教上籃
放學 番屋企打機 打打打 打到9點半 打我ge第一篇Blog 我發覺打Blog原來係咁難架 要嘔咁多隻字出黎= =
|