人生中目標是非常重要,無論是大是小
今日終於都想通,做自己就好
從做事方面可以認清自己,我本來就係一個好無自信GE人
非常容易就會受到外來GE野影響,每次都將其他野睇得好重
一直都活係人地眼中GE我,根本就唔清楚自己想點
人地話我我就覺得自己錯,人地讚我我就覺得自己岩
完全無諗過點解,我一直都係個空殼
會一直將人地發洩係我身上GE野儲埋一齊,另到自己覺得自己更加錯
自己比自己GE唔開心真係好恐佈,完全可以令我變成另一個人
已經看過黑暗面GE自己,更加清楚自己以後唔可以成為佢
就由今日開始,新開始新嘗試
比自己做事GE目標,慢慢知道自己想點
比自己自信,比自己肯定
何不給自己活着的義意和證明
空殼有什麼用?空殼會有人鐘意?
|