FunG Blog
fung__123
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
fung__123
暱稱: - ×_funG°
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
«
‹
July 2020
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2014-01-06
•
2013-01-10
•
2013-01-01
•
2012-10-17
•
2012-10-16
文章分類
•
全部
(18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2014 年 01 月 (1)
•
2013 年 01 月 (2)
•
2012 年 10 月 (2)
•
2010 年 08 月 (6)
•
2010 年 07 月 (2)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2014 年 01 月 (1)
•
2013 年 01 月 (2)
•
2012 年 10 月 (2)
•
2010 年 08 月 (6)
•
2010 年 07 月 (2)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 11 月 (2)
•
2009 年 03 月 (2)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
tunG_ice
Ryan1123
Mrk199317
msfanxd
chi_hua452
Tamama123456
ETNISETD
SouSan
never27980
kira_k
fai229191365
dendrobiuma
顯示全部(16)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 615
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 7 月 3 日 星期六
2010-07-03
分類:
未分類
係時候又要打blog啦,計落上一篇都成半年前 a_a
今朝一起身就NDS,電腦不斷交替,
我睇會直到今晚9:30 哈利波特開始先會停,
真係日日係屋企打機都打到癲.
咁又簡單過左一日,冇咩特別事發生.
發表時間:2010-07-03 07:05 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 fung__123 的日誌
)
chi_hua452
於 2010-07-04 09:15 PM 發表:
= = 日日咁得閒.
溫習就最好了.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我都知溫習最好,但係日日都好得閒@@
Posted at 2010-07-06 09:05 PM [
編輯
] [
刪除
]
timmy121288
於 2010-07-04 06:00 PM 發表:
仲睇電視-,-''''你溫下物理啦''~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我都想溫,但係佢冇野比我溫
Posted at 2010-07-06 09:00 PM [
編輯
] [
刪除
]
sky02496
於 2010-07-04 04:24 AM 發表:
不安
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
有咩咁不安- -
Posted at 2010-07-06 09:00 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 fung__123 的日誌
]