今日9點起,起身又要做手部運動啦@@ 不停地nds加電腦.
11點,我就好唔願咁去煮左個中午食,我發覺我原來真係好懶嫁 a_a
1點半去返學,數學堂,不停咁係到諗幾時先放學
物理堂,好認真咁係到聽佢講書,但係都係不停咁係到諗幾時先放學
英文堂,比人叫左起身讀句字,跟住個腦都係不停咁諗住幾時先放學嫁@@
終於都放學啦!!好似有一種解放左ge感覺,但係又唔知有咩做,
跟住同肥隆佢地去左白鴿巢m記食野,食完野係到睇人溜冰,
睇到6點幾先走,番到屋企之後,我就覺得咁就過左1日,
先發覺我ge人生日日都係咁無聊,
開著個msn,成日都冇人搵我,真正係掛機,
都已經不停咁日日係到打機,但係都覺得好鬼悶,
唔通我真係毒到冇朋友,真係無人搵我出街= =
|