呢排真係過得好充實,上完夏令班之後就忙過不停, 去完上海返黎第2日就返左大陸, 返完大陸跟住就去香港, 去左3日香港,本身諗住留10幾日, 跟住第2日晚就比個仆街叫左我返黎= = 3日真係唔夠,我決定25再去@@ 尋日返左黎澳門,跟住我阿媽就話買新機, 我真係覺得好驚訝. 今朝一起身,就開電腦睇下部新電腦d零件, 發覺部新電腦都唔錯, 新電腦要3~4日先到,真係好痛苦, 又要呆等4日,係香港真係好過係澳門呀, 跟住同成仔傾msn傾左幾個鐘, 發覺今日時間過得特別快.