FunG Blog
                                         
fung__123
暱稱: - ×_funG°
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2014-01-06
2013-01-10
2013-01-01
2012-10-17
2012-10-16
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 52
今日人氣: 1
累積人氣: 617
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 28 日  星期六   晴天


2010-08-28 分類: 未分類

2010/8/25~28
呢四日去左香港,
第一日,
一落左船就去左表哥屋企,
去到放低晒d野之後就即刻去左旺角行街,
行左新之城同朗豪坊,
夜晚同姑媽佢地出去食飯,
第二日,
10點又要去朗豪坊等人去海洋公園,
去到海洋公園12點幾,
跟住d人就去換杉,因為下昼要玩夏水禮,
換完杉去搭纜車過對面,搭戈陣驚到我死=  =
去到等位食中午,等左超耐,
本身諗住食m記,不過太多人,求其買左d野黎食,
食完去海洋館行,d魚好好睇@@
睇完班人話去玩過山車,
我無玩到,唔夠膽玩,
睇佢地玩左成個下昼,咩都冇玩過,
玩完就去夏水禮,跟住就又搭纜車,又嚇到我死..
返到去就同表姐d fd去食野,
第三日,
訓到11點幾,等表姐收工,
又去朗豪坊睇電影,
睇阿凡達特別版3D,
成套戲特別在唔知係邊到加左20分鐘落去=  =
送左副3D眼鏡,
夜晚去左pizza hut食.
第四日,
朝早去左飲茶,
3點幾去碼頭搭5點鐘船,
去到咁都比我見威哥,
跟住一齊返黎.


 






訪客留言 (返回 fung__123 的日誌)


chi_hua452 於 2010-08-28 10:41 PM 發表:
去佐4日hk.
有3日都係朗豪坊= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..
Posted at 2010-08-28 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]