2010/8/25~28
呢四日去左香港,
第一日,
一落左船就去左表哥屋企,
去到放低晒d野之後就即刻去左旺角行街,
行左新之城同朗豪坊,
夜晚同姑媽佢地出去食飯,
第二日,
10點又要去朗豪坊等人去海洋公園,
去到海洋公園12點幾,
跟住d人就去換杉,因為下昼要玩夏水禮,
換完杉去搭纜車過對面,搭戈陣驚到我死= =
去到等位食中午,等左超耐,
本身諗住食m記,不過太多人,求其買左d野黎食,
食完去海洋館行,d魚好好睇@@
睇完班人話去玩過山車,
我無玩到,唔夠膽玩,
睇佢地玩左成個下昼,咩都冇玩過,
玩完就去夏水禮,跟住就又搭纜車,又嚇到我死..
返到去就同表姐d fd去食野,
第三日,
訓到11點幾,等表姐收工,
又去朗豪坊睇電影,
睇阿凡達特別版3D,
成套戲特別在唔知係邊到加左20分鐘落去= =
送左副3D眼鏡,
夜晚去左pizza hut食.
第四日,
朝早去左飲茶,
3點幾去碼頭搭5點鐘船,
去到咁都比我見威哥,
跟住一齊返黎.
|