我今日同條村d fd挽;)
我地有10幾條友仔.我地係到挽 (荷仔公)= =挽到嗌媽咪-.- 吹脹
跟住我地成班去左踢波.我地踢到夜晚7:00就番屋企;;
之後我就打比呀琦.同佢講話.星期六去剪頭髮^^.跟住我就話:(剪完頭髮之後叫軒軒去黎挽;)
呀琦就話:(軒軒爆肺.入左e院 /口\) 我就o左咀.我又立即打比軒軒
軒軒就同我講話:(又高又瘦既人好容易爆肺.你仲瘦過我.你可能爆兩個肺.你要小心d)-,-
之後我地就收左線.我都幾驚我自己爆肺.仲要兩個肺- -.驚驚><"