| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
贏波"^v^ |
今曰1早8:30左右就反到學校"
練排球"
練到大約11:00幾到*
然後搭bus(唔記得幾多號")去比賽...
今次對嘅學校係'伯特利'..(其實我係5知係咩學校!!^^")
係bus途中
係咁同apple & cindy講'伯特利'勁5勁^^
好快就到左天水圍體育館,,,,
1去到...
就見到我地上次嘅對手---'伊中舊生'係度比緊賽"
睇冇1陣
就到我地練波
練到12:15'ss
開場
正選依然係上次個d...
而我,apple,cindy...就做後備
麥sir叫我做2nd後備
話咁快..
就到我入場
當時成個人震"
超驚自己會打失波 T.T
就係咁...
驚都驚5切...
有個波已經飛埋嚟我到
1下打反過去"
呵呵!!
咁easy 嘅波
但係佢地接5到o]]
岩岩好"
贏左1場(1場=25分)""""""
hapi ^o^
到笫2場"
就係尾尾呀sir叫我打埋去"
好快"
the last 波
我又係1下打(其實我都想造波.,.but setter係我係面...咁點set???")
又咁好彩...
佢地又接5到
球正1吹雞
"趙中"贏左lu...
2比0
so happy ^o^
本來1開始係'伯特利'領先
but最後反敗為勝"
ke''
|
|
刊登時間︰2007-04-21 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    
 

|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 80 | »
|