冇興趣丫>.<
TOMORROW 又要學琴啦...
起先我對鋼琴你非常有興趣...
但現嫁覺得好難...
冇興趣TIM...>.<
刊登時間︰2006-08-11 03:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]