funghiunam
暱稱: ★~kiwi~!!■奇異異果+▲...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-25
2007-04-27
2007-04-26
2007-04-25
病><"
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
☆↗1C論壇↘☆
我讀緊個o間中學
我之前讀個間小學
我個yahoo blog*]]
每日一篇=.="
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 8 月 4 日  星期五   陰天


入唔到丫... 鬱悶

Oh no...入唔到1A班呀好慘!!

最後到係入咗...

1c班...

好慘..超唔happy..

好才,我識得一D高年班的姐姐

佢哋話原來唔係1A班係最Top個班

原來係咁分:

1A&1B就科科都平均中等;

1C(窄係我個班)就中文比較弱;

1D就數學弱D;

而1E就英文弱D...

好才...不過第二年就唔同..

就係A班最好

我一定要努力,下年,一定要,入到...

2A班丫.....

 

刊登時間︰2006-08-06 03:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]