|
|
| 2009-03-30 |
|
朝早又唔洗早會!
好開心..但要聽校長鳩up-_-
科學成堂係到抄eg;
但msman都冇對-_-""
浪費晒我既咁努力既辛苦汗水/_\"
班課有性講座-_-
班男仔又玩小筠筠..;
本來"媽媽"的決擇
變左芷筠的決擇-,-"
0n膠膠-_-
數學堂霍生又唔知做乜(煩.)
係咁話後面個位食屎(?)
係咁向前向前向前;
搞到我得番2格位;
吊鳩佢媽媽的小西西-_-
|
| 出現時間:2009-03-30 07:05 PM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *0* |
|
今日係我第一次咁早返到學校.__.
破晒記錄-__-
數學堂kai得濟既關係`
上科學堂個時超暈..;
係暈到好似個黑板識得行咁-_-
搖黎搖去咁-,-"
小息去左食野又冇事啦wor*v*"
視藝玩刻橡膠板..;
小學都玩過`都幾好玩;
中文堂^__^!
朱佬終於回歸*0*`
唔洗再聽楚莊王廢up-_-
體育開波考試`
好好玩xp"
打排球又打到5點半`
攰死~_~ |
| 出現時間:2009-03-26 07:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 唉-_- |
|
今朝起身;
見到屋企個鍾成7:40
我超快咁搞好晒d野..
出門個陣屋企個鍾50分;
就行得超快啦`
但番到學校個陣`
學校個鍾先50分?!
完全唔知發生咩事囉-_-
班課個陣;
系怡搞到筠佢唔開心;
之後陳x森唔知乜撚事;
冇啦啦畫筠書包-_-
仲要係4個英文字既粗口-,-"
但寫剩個k字-,-"
之後;
連埋班課個陣既唔開心..
爆發-__-
第一次見到筠喊-,-"
去次所喊得大聲得濟比missman聽到;
捉左陳x森洛去-_-
筠係咁話我唔想咖我唔想咖-,-"
太好人了吧x ]"
從前友誼;怎能再現?!
|
| 出現時間:2009-03-23 05:19 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 23 | »
|