|
|
| 超黑仔; |
|
今日超黑仔囉唔該-__-v
搭2起左身..(我住長發)
我著校服..
琴晚唔記得打呔.-3-
但我又唔識打..
居然打到搭10都未打到-.-"(我講真咖..)
之後我牙媽起左身..
佢就幫我打..
之後出門..
洛到去街市個度到..
已經8點...啦-3-
之後索性慢慢行-3-
行下行下先發覺自己著緊白勿-3-
臭左..-.-"
番到學校8點2..遲到-3-
梁x興又見到我對白勿..
記左名tim-3-
晏就個陣..
我唔記得邊個抓我番臉..
左邊臉有一條又長又紅既痕..
好樣衰牙..=.="
妖...真係超黑..-.-
課外活動玩數獨..
同周琳坐..
我地係咁笑..
填極都唔岩wor..
我火到擦晒佢..-.-
之後又係到亂填..
笑死我...
番到屋企.
屋企d人唔見晒..
原來佢地去左旺角買鞋..(牙哥)
寫低張野叫我自己去買野食..
但係佢只係比..
10蚊我..-__-"
買咩飯牙可以..
勁0n尻囉..-.-
我打電話問我牙媽..
原來佢以為我之前比左20蚊我..
先比咁少我..
佢叫我去買--m記10蚊大薯條..
當夜晚....cut 埋線...-.-"
唉..今晚點算好/__\"
好黑仔牙!!
|
| 出現時間:2009-01-07 06:23 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
T__T  |
|
31-12-08 早上-3-
本來念住2點幾同瑩,詠恩豬個d..
出陣街..
夜晚再出去奧海咖-_-"
但我牙媽真係好衰囉!
係都要我陪佢,,牙e..牙婆個d出..
晏就要我陪牙婆睇e生-.-"
夜晚又要我同佢地去尖沙咀個度睇煙花-__-"
冇得同朋友去tim-__-!
唉...!
瑩你唔好嬲到打我wor-.-"
31-12-08 夜晚-3-
夜晚係葵芳去名叫A-1既餐廳食自助餐-3-
勁多野食^3^
食到我超high-3-
跟住想行街,,
但我牙婆同牙媽唔想行..
之後又去左運動家買左對皮造的鞋-3-
出街個d...我覺得好令牙..
牙e送咖..
但我番到屋企..
牙媽仲未訓..
見到對鞋-.-
就係度鬧鬧鬧-3-
又唔係佢出錢..
嘈咩wor=.=
又冇搞錯..
之後我又同我牙e出去..
唔講係邊度啦...驚比人打-3-
|
| 出現時間:2008-12-31 12:56 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|