cursorshelp

                 FUNGLING

fungling218
暱稱: ♥鳳1inG™;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 1152
今日人氣: 0
累積人氣: 2647
超黑仔;  

今日超黑仔囉唔該-__-v

搭2起左身..(我住長發)

我著校服..

琴晚唔記得打呔.-3-

但我又唔識打..

居然打到搭10都未打到-.-"(我講真咖..)

之後我牙媽起左身..

佢就幫我打..

之後出門..

洛到去街市個度到..

已經8點...啦-3-

之後索性慢慢行-3-

行下行下先發覺自己著緊白勿-3-

臭左..-.-"

番到學校8點2..遲到-3-

梁x興又見到我對白勿..

記左名tim-3-

晏就個陣..

我唔記得邊個抓我番臉..

左邊臉有一條又長又紅既痕..

好樣衰牙..=.="

妖...真係超黑..-.-

課外活動玩數獨..

同周琳坐..

我地係咁笑..

填極都唔岩wor..

我火到擦晒佢..-.-

之後又係到亂填..

笑死我...

番到屋企.

屋企d人唔見晒..

原來佢地去左旺角買鞋..(牙哥)

寫低張野叫我自己去買野食..

但係佢只係比..

10蚊我..-__-"

買咩飯牙可以..

勁0n尻囉..-.-

我打電話問我牙媽..

原來佢以為我之前比左20蚊我..

先比咁少我..

佢叫我去買--m記10蚊大薯條..

當夜晚....cut 埋線...-.-"

唉..今晚點算好/__\"

黑仔牙!!

 

 

出現時間:2009-01-07 06:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009-01-04  

又要番學啦;

出現時間:2009-01-04 11:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


T__T 傷心  

31-12-08  早上-3-

本來念住2點幾同瑩,詠恩豬個d..

出陣街..

夜晚再出去奧海咖-_-"

但我牙媽真係好衰囉!

係都要我陪佢,,牙e..牙婆個d出..

晏就要我陪牙婆睇e生-.-"

夜晚又要我同佢地去尖沙咀個度睇煙花-__-"

冇得同朋友去tim-__-!

唉...!

瑩你唔好嬲到打我wor-.-"

 

31-12-08   夜晚-3-

夜晚係葵芳去名叫A-1既餐廳食自助餐-3-

勁多野食^3^

食到我超high-3-

跟住想行街,,

但我牙婆同牙媽唔想行..

之後又去左運動家買左對皮造的鞋-3-

出街個d...我覺得好令牙..

牙e送咖..

但我番到屋企..

牙媽仲未訓..

見到對鞋-.-

就係度鬧鬧鬧-3-

又唔係佢出錢..

嘈咩wor=.=

又冇搞錯..

之後我又同我牙e出去..

唔講係邊度啦...驚比人打-3-

 

 

 

 

 

 

 

出現時間:2008-12-31 12:56 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]